Garantie en klachten

Ben je niet tevreden? Wij lossen het graag voor je op. Bij de Haargroeispecialist staan service en het leveren van kwalitatief goede producten hoog in het vaandel.

Bij defecten

We verpakken alle bestellingen in stevige dozen met voldoende vulmateriaal. Mocht een product je onverhoopt toch niet in goede staat bereiken, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. We zorgen dan voor een goede oplossing.

Ook als het product tijdens het gebruik mankementen vertoont, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen de beste oplossing zoeken voor het probleem. Dit kan een vervangend onderdeel zijn, reparatie of vervanging van het product.

Bij klachten

We vinden het uiteraard belangrijk dat je tevreden bent met je aankoop. Mocht dit toch niet het geval zijn, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen er alles aan doen om tot een goede oplossing te komen.

Leidt dit toch niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om een geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Voor consumenten in de EU is het mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.